Закінчився ще один навчальний рік і ми підводимо підсумки роботи колективу закладу дошкільної освіти «Вишенька». Керуючись Положенням про порядок звітування керівника ЗДО перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування закладу підводимо підсумки роботи, пропоную вам прозвітувати про свою діяльність як директора на посаді протягом 2022-2023 навчального року. Даний звіт зробленона підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.05.2002 р.№178
На сьогоднішній день, завдання сучасного управлінця донести до кожного з вас, що сучасний дитячий садок - це перша і дуже важлива сходинка в освіті наших дітей.
Змінюються умови життя і вимоги школи до умінь майбутніх першокласників. Дуже багато зараз говориться про якість освіти, а досягти її можна, на наш погляд, тільки пред'являючи єдині вимоги з боку батьків та вихователів .
Мета даного звіту :
Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом ,поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень .
Головними завданнями звіту, як засобу інформування громадськості є:
§ забезпечення прозорості, відкритості і демократичності управління навчальним закладом;
§ стимулювання впливу громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
Заклад дошкільної освіти «Вишенька» с.Соколівочка Тальнівської міської ради Черкаської області (далі – ЗДО «Вишенька») здійснює свою діяльність відповідно до вимог таких основних нормативних документів як :
Ø Конституцієї України ;
Ø Закону України « Про освіту» ;
Ø Закону України «Про дошкільну освіту» ;
Ø Положення про дошкільний навчальний заклад України;
Ø Базовий компонент дошкільної освіти в Україні;
Ø Програми виховання і навчання дітей від двох до шести ( семи) років «Дитина» ;
Ø Статуту закладу;
Ø Річного плану.
Головною метою ЗДО є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти ,задоволення потреб громадян у нагляді , догляді та оздоровленні дітей , створення умов для фізичного , розумового і духовного розвитку.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я дітей ;формування їх особистості , розвиток творчих здібностей та нахилів ; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту ;виховання потреби в самореалізації та самоствердженні .
Засновником закладу дошкільної освіти «Вищенька» є Тальнівська міська рада: код міської ради – 36566327. Засновник через відділ освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради здійснює фінансування закладу, його матеріально – технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
Юридична адреса закладу:
20423,Черкаська обл., Звенигородський район, с. Соколівочка, вул. Коцюбинського,
будинок 22г.
Дошкільний заклад працює упродовж року за п’ятиденним робочим тижднем ,протягом 10,5 годин.
Вихідні дні : субота, неділя .
Щоденний графік закладу : 7.30-18.00 год.
Батьки або особи ,що їх замінюють , мають право приводити і забирати дітей у будь – який час , зручний для них , заздалегідь попередивши працівників ЗДО.
Дошкільний заклад розраховано на 30 місць , в 2022 -2023 н.р. заклад відвідували 32 дітей .
У дошкільному закладі функціонує дві різновікова группа загального розвитку: молодша група «Веселка» ( 2-4 років) - 15 дітей , старша група «Бджілка»(4-6 років)-17 дітей . Для зарахування дитини в дошкільний заклад необхідно пред'явити: заяву батьків, медичну довідку про стан здоров’я дитини, медичну довідку про епідеміологічне оточення, документи, свідоцтво про народження дитини, документи для встановлення батьківської плати за харчування дитини. За дитиною зберігається місце в ЗДО у разі її хвороби , карантину , санаторного лікування , на час відпустки батьків або осіб , які їх замінюють , а також у літній період ,незалежно від періоду і тривалості їх відпустки.
Навчальний рік у ЗДО «Вишенька» починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно річного плану , який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
Кількісний склад працівників закладу
Кількість штатних одиниць за штатним розписом - 8,5;
Кількість фактично зайнятих посад - 9;
Кількість педагогічних працівників – 3 ;
Обслуговуючий персонал - 5 ;
Сеста медична старша – 0,5.
Кількість педагогічних працівників за посадами: директор – 1,вихователі – 2.
Педагогів з вищою освітою – 1 ,середньою – спеціальною -2 особи.
За стажем роботи : до 30 років – 3 особи.
Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом дошкільний заклад укомплектовано згідно штатного розпису, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм ,передбачених колективним договором.
Підвищення рівня організації навчально – виховного процесу у закладі дошкільної освіти
Планування роботи ЗДО «Вишенька» здійснювалося відповідно до Інструктивно – методичного листа Міністерства освіти і науки України «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах». Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи закладу , заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес ,згідно з концептуальними засадами Базової програми. Протягом 2022-2023 н.р. вихователі користувалися сучасними розробками занять ,свят ,розваг ,матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів ,періодичними педагогічними виданнями.
Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності : самоосвіта :обговорення новинок педагогічної літератури та огляд періодичних фахових видань ,ознайомлення з інструктивно-методичними листами , наказами , розпорядженнями , постановами , взаємовідвідування методичних заходів ,колективні перегляди ,використання кращого досвіду інших вихователів , участь у семінарах , тренінгах , вебінарах , конференціях , проходження курсів підвищення кваліфікації ( вихователь Дума О.В.).
Педагогічний колектив ЗДО продовжив роботу з пошуку та впровадження нових технологій, форм і методів організації навчально – виховного процесу в світі реалізації програми виховання і навчання дітей від двох до шести (семи) років «Дитина». Злагоджена, творча робота педагогічного колективу дала змогу створити в дошкільному закладі сприятливі умови для ефективної роботи за даною програмою . Зорієнтованість педагогів на особистість стала основою реалізації кожною дитиною свого природного потенціалу, збалансованості фізичного, інтелектуального, емоційного, вольового та морально-духовного розвитку вихованців.
Діяльність ЗДО впродовж навчального року регламентувалася планом роботи на рік. Заплановані заходи проводилися згідно встановлених термінів. Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів занять. В ході відкритого перегляду, педагоги продемонстрували свою фахову майстерність, творчість, уміння цікаво і невимушено залучати дітей до пізнавальної та практичної діяльності за темою, підтримувати дитячу зацікавленість упродовж всього заняття.
Протягом року були проведені відкриті покази різних видів діяльност:
«Люби і знай свій рідний край» - квітень 2023 , група «Веселка» Дума О.В.;
«В гості до лісових друзів» ( основи екологічної культури) - січень 2023, група «Веселка» Дума О.В.;
«Власне тіло я вивчаю і його оберігаю» - грудень 2022, група «Бджілка» Бабенко О.А. ;
«Майстри країни слів» - жовтень 2022, група «Бджілка» Бабенко О А. ;
Театралізоване дійство «Шляхом Кобзаря» - березень 2023 ,група «Бджілка» Бабенко О.А..
Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також збільшенню самооцінки.
Аналіз роботи щодо виконання вимог мовного законодавства показав, що в дошкільному закладі створено відповідні умови для навчання дітей української мови. Рівень володіння державною мовою педагогами високий , дошкільний навчальний заклад є україномовним, тому навчально-виховний процес здійснювався українською мовою.
Створено сайт закладу , який систематично поповнюється корисною інформацією , маємо свою електрону адресу .
Педагоги мають змогу користуватися сучасними ТЗН: ноутбуком, принтером, мультимедійною системою (проектор).
Турбота про фізичне здоров’я дошкільника завжди була і лишається одним із пріоритетних напрямків педагогічної роботи колективу дошкільного закладу. Вихователями проводяться ранкова гімнастика, фізкультурні заняття, пішохідні переходи, фізкультхвилинки, рухливі ігри. Після денного сну проводиться гімнастика пробудження , загартовуючи заходи з використанням стандартного і нестандартного обладнання ( «доріжка здоров’я»).
Щомісяця в дитячому садку проводяться Дні здоров’я. Використання різноманітних форм роботи (ігор, змагань, проведення спортивних свят, розваг) сприяло підтримуванню інтересу дітей до занять з фізкультури.
Тематичне вивчення проводилось за темами:
«Вивчення системи роботи по екологічному вихованню» (грудень);
«Організація роботи з трудової діяльності дошкільнят» (січень) ;
Вихователями проводилась планомірна та систематична робота щодо вдосконалення змісту, пошуку нових форм та методів роботи з данних питань .
У своїй роботі вихователі розширюють уявлення дітей про різноманіття світу ,сприяють формуванню екологічного вихованню дітей та розвитку пізнання навколишнього світу, виховують гуманне ставлення до всього живого та усвідомленої поведінки у природному середовищі. Велика увага приділяється ознайомленню дітей із природою рідного краю ,розширенню словника дітей за рахунок читання їм екологічних казок ,дидактичних ігор, ознайомленню дітей з рослинами та тварина нашого регіону .
Результати комплексних і тематичних вивчень обговорювалися на педагогічних радах і виробничих нарадах, зверталась увага на формування вмінь, навичок за програмою «Дитина», заохочувалося використання новітніх методів та прийомів у роботі з дітьми, розроблялися заходи щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення.
Встановлено, що вихователями ведеться планомірна робота щодо вдосконалення змісту, форм та методів роботи. Слід відзначити високий рівень проведення занять, режимних моментів . Педагог надає перевагу комплексним, інтегрованим заняттям, завдяки чому у дошкільників формуються системні знання. Заслуговує на увагу організація самостійної вільної діяльності дошкільників . Діти мають можливість вільно вибирати діяльність, яка відповідає їх нахилам та інтересам.
Компетентність дітей за різними формами діяльності, за сферами Базового Компоненту дошкільної освіти в Україні та згідно вимог програми виховання і навчання дітей від двох до шести( семи) років «ДИТИНА» дають змогу стверджувати ,що діти мають достатній рівень підготовки.
Зміст, форми та методи виховання і навчання, використання педагогічних інноваційних технологій та методик, рівень матеріально-технічного забезпечення, навчально-методичної бази та медико-соціальних умов забезпечують належний рівень освітнього процесу та оптимальні умови для повноцінного перебування дітей в закладі.
Освітній процес здійснюється на основі забезпечення умов для повноцінного виховання і розвитку дітей дошкільного віку. Навчально-матеріальна база ЗДО устаткована, постійно оновлюється та гармонізується. В закладі створено належні умови для реалізації дитиною свого природного потенціалу - фізичного, психологічного, соціального.
Заклад дошкільної освіти “Вишенька” організовує освітній процес за екологічним напрямом . Пріоритетні завдання було відображено в усіх розділах річного плану.
Певну увагу було приділено контролю планування освітньо - виховного процесу. Перспективне та календарне планування відповідає вимогам та знаходиться на достатньому рівні.
Для вирішення завдань, спрямованих на вдосконалення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, в дошкільному закладі були проведені різні форми методичної роботи:
консультації:
Ø «Щоб країна пишалася нами . Формування основ патріотизму у дошкільнят »;
Ø «Як підтримати дитину під час війни»;
Ø «Емоційні намистинки для маленької дитинки.» Емоційно – розвивальге середовище;
Ø «Еколого-природнича освіта дошкільнят у поліфонії інноваційних підходів»;
Ø «Безпека наших дітей , залежить тільки від нас самих»;
Ø «Як помякшити процес адаптації дітей до дошкільного закладу»;
Ø «Ми діти твої , Україно».
Аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращанню якості володіння різноманітними методами роботи.
Протягом навчального року проводилися виставки дитячих робіт ,фотоконкурси :
Ø «Щедрий кошик»- вересень- жовтень ;
Ø «Від серця до серця »( сувеніри захисникам України) – жовтень ;
Ø «Моя іграшка на ялинку» - грудень;
Ø «Україна - моя Батьківщина» ( виставка дитячих малюнків) – січень;
Ø «Писанковий хоровод»- квітень;
Ø Тематична виставка до Дня сім’ї «Творимо разом» - травень;
Ø Фото виставка «Мій рідний край…» - травень.
Головні річні завдання знайшли своє відбиття в усіх складових річного плану роботи. Методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на реалізацію основної мети: підвищення професійного рівня педагогів, координування зусиль всіх працівників закладу для вирішення конкретних педагогічних проблем, створення оптимальних умов для підвищення результативності освітнього процесу.
ЗДО «Вишенька» має пристосоване приміщення, яке розрахована на 30 місць, 2 групи. До складу групових осередків входять: приймальня, ігрова, спальня, туалет. В групових приміщеннях розміщені столи, стільці для дітей, шафи для зберігання іграшок, будівельних матеріалів, полички для книг, куточки природи. Дитячі меблі міцні, стійкі відповідають вимогам ТБ. В роздягальні вздовж стін розміщені шафи для верхнього дитячого одягу, лави. Усі приміщення пов’язані між собою та мають аварійні виходи на вулицю. Вони використовуються для проведення щоденної освітньої роботи з дошкільниками відповідно до чинних програм, розкладу занять та режиму роботи закладу, організованої та вільної ігрової діяльності дітей, для організації харчування та денного відпочинку, для співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
Всі приміщення використовуються раціонально
Питання матеріального забезпечення сплановано в річному плані роботи закладу в розділі «Адміністративно – господарська діяльність».
Будівля дошкільного закладу знаходиться далеко від проїзної частини, має металевий паркан, зручні під’їздні шляхи, по периметру території захищена зеленою зоною. Приміщення знаходиться в належному стані, постійно проводяться роботи щодо його безпечного утримання.
Адміністрація приділяє велику увагу озелененню території закладу, створення комфортного середовища для перебування вихованців на вулиці.
На території розташовані клумби, газони, дерева і кущі, . Доцільно розташовані зелені насадження . Квітники постійно оновлюються, силами працівників закладу щорічно проводиться обрізка дерев, кущів, вирубка сухих гілок.
Групи мають ізольований ігровий майданчик з тіньовим навісом.
Для проведення освітньої роботи під час літнього оздоровлення вихованців ігровий майданчик укомплектований столами і лавами.
На території закладу розміщено спортивний майданчик. Постійно проводиться робота щодо його фарбування .
Ігровий майданчик забезпечений ігровим обладнанням відповідно віку дітей для забезпечення рухової активності на прогулянці. Обладнання на майданчику розміщено доцільно, надійно укріплено, відповідає ростовим показникам дітей та безпечне для використання.
Під керівництвом директора в дошкільному закладі створюються належні умови для фізичного, психічного розвитку дітей, їх виховання та навчання.
Групові кімнати та коридори естетично оформлені, інтер’єр приміщень дібрано з урахуванням сучасного дизайну, все обладнання та меблі розташовані зручно та доцільно.
В дошкільному закладі постійно проводиться робота щодо підтримки матеріально-технічної бази закладу, системи водопостачання, теплопостачання, каналізації, сантехнічного обладнання в режимі безперебійного функціонування, утримання всіх приміщень у відповідності з санітарно-гігієнічними, педагогічними та естетичними нормами.
Харчоблок знаходиться в належному стані ,проведено ремонт.
Значна увага приділяється оновленню інтер’єру в закладі, всі заплановані ремонтні роботи в групах та інших приміщеннях закладу проводяться.
Всі групові кімнати оснащені відповідно віку дітей, створено розвиваюче середовище, належні умови щодо утримання дітей
Всі групи мають естетичний вигляд, в них створені комфортні умови для перебування дітей протягом дня, розвитку здібностей та нахилів, для забезпечення рухової діяльності. Групи постійно поповнюються розвиваючими іграми та іграшками, дидактичними посібниками, які сприяють розвитку пізнавальної сфери, методичною літературою.
Ігрове та навчальне обладнання зручно розташоване, доступне для вихованців, спонукає дітей до елементарних дій з ним, сприяє розвитку пізнавальної сфери.
В кожній групі організовані куточки для розвитку інтелектуальної діяльності, дрібної моторики рук, самостійної художньої, предметно-практичної діяльності, наявність яких сприяє розвитку кожної дитини. Всі куточки обладнані необхідним матеріалом для розвитку вихованців згідно віковим особливостям.
Створені умови для дослідницької, трудової діяльності (куточки природи, куточки для чергування тощо), розвитку сюжетно-рольових ігор. Також організовано осередки для ознайомлення вихованців з національними традиціями українського народу.
Таке середовище в групах сприяє розвитку пізнавальних здібностей дітей, активній самостійній діяльності, набуттю практичного досвіду.
Основні гігієнічні вимоги до штучного освітлення (достатність, рівномірність розподілу, відсутність блиску) виконуються. На території закладу працює зовнішнє освітлення.
Постійно проводиться облік використання електроенергії, щорічно проводиться інвентаризаційний облік матеріально-технічної бази закладу, створюється комісія щодо його проведення.
Відділом освіти було закуплено необхідна кількість миючих та дезинфікуючих засобів. .Завезено необхідна кількість дров для отоплення приміщення закладу. Виділено бензин , олива , для порізки дров та бензокоса для косіння трави. Закуплено та втановлено новий електролічник.
На харчоблоці замінено змішувачі води , оскільки старі вийшли із ладу.
Для дітей було придбано ковдри , подушки , постільні комплекти .
В рамках проєкту , наш заклад отримав ігрове та методичне забезпечення від представництва дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ . Діти в захваті від подарованих яскравих , цікавих , надзвичайних іграшок. А педагоги з великим задоволенням використрвують в роботі методичні посібники , за що наш садочок щиро вдячний. На Новорічні та випускне свята наші малята отримали подарунки , діти задоволенні і дуже дякують за турботу. .
Протягом 2022- 2023 років проведено наступні ремонтні роботи :
Ø ремонт опалювальної системи(за спонсорські кошти батьків) ;
Ø ремонт укриття (3.000 грн. відділ освіти та спонсорські кошти батьків).
Завдяки допомозі батьків закуплено іграшки для дітей.
Матеріально-технічна база дошкільного закладу є достатньою для проведення необхідного обсягу освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку щодо реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти, щорічно підлягає оновленню та розвитку.
Батьки завжди беруть активну участь у благоустрої території закладу , за що ми їм щиро вдячні .
Керуючись Законами України «Про освіту» ст. 58, «Про дошкільну освіту» ст.. 30, Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, директор ЗДО на посади педагогічних працівників приймає осіб, які мають відповідну вищу освіту, а саме, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, бакалавра, або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України «Про освіту» - вищу або середню спеціальну освіту).
ЗДО «Вишенька» укомплектований педагогічними кадрами на 100% та обслуговуючим персоналом (100%). Педагогічні кадри закладу мають спеціальну педагогічну освіту, за станом здоров'я їм дозволено здійснювати педагогічну діяльність.
У дошкільному закладі працює 9 працівників, освітню роботу з дітьми здійснюють 2 педагоги.
Відповідно до ст..32 Закону України «Про дошкільну освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року № 930 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1473 від 20.12.2011, наказом МОН № 1135 від 08.08.2013), зареєстрованим Міністерством юстиції України 14.12.2010 № 1255/1855 у 2022-2023 навчальному році та згідно перспективного плану в ЗДО проведена атестація педагогічних кадрів. Атестацію успішно пройшла вихователь Дума О.В.
Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я вихованців та педагогічних працівників
На виконання вимог Інструкції з харчування дітей в дошкільних навчальних закладах систематично аналізується стан виконання фактичних норм харчування дітей та показники фактичної вартості харчування, здійснюється контроль за якістю продуктів та їх кулінарною обробкою. Документація з питань харчування ведеться відповідно до встановлених вимог.
Організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалась відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22 листопада 2004 р. № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17 квітня 2006 р. № 298/227 ( зі змінами затвердженими наказом МОН молоді та спорту України та МОЗУ від 26.02.2013р. №202/165), та наказу «Про організацію харчування дітей у дошкільному закладі у 2018 році» від 02.01.2018р. №05/р.
У дошкільному закладі організовано 3-разове харчування дітей, що відповідає режиму роботи ЗДО.. Усього харчувалося 32 дітей. Згідно до рішення міської ради від 17.11.2022 № 33/8-14 «Про затвердження Програми розвитку та удосконалення організації харчування в закладах освіти Тальнівської міської територіальної громади на 2023 рік» діти в ЗДО «Вишенька» харчувалися на безоплатні основі.
Харчоблок та групи в повній мірі забезпечені кухонним інвентарем, посудом, обладнанням.
До дошкільного навчального закладу приймали лише якісні продукти харчування і продовольчу сировину, за наявністю супровідних документів, які відповідали вимогам державних стандартів сертифіката якості, державні реєстри або висновок санітарно - гігієнічної експертизи, ветеринарні довідки. Умови зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини в дошкільному закладі задовільні, відповідають санітарно- гігієнічним вимогам.
У дошкільному навчальному закладі видача готових страв на групи здійснювалась відповідно до графіка видачі їжі. Помічники вихователів дотримувались санітарних правил при отриманні їжі з харчоблоку: їжу отримували у промаркованому посуді з кришками, у спецодязі.
Працівник харчоблоку готувала смачні страви відповідно до картотеки страв, меню-розкладу, дотримуючись технологій приготування страв.
У навчальному році на 100% виконано норми: цукор, картопля, борошно, крупи, олія, масло вершкове, яйця , сметана, , хліб житній.
Проте не в повному обсязі виконано норми з продуктів харчування, зокрема: овочі, фрукти, соки, молоко, м'ясо , риба.
Невиконання в повній мірі норм харчування можна пов'язати з необхідністю дотримання цінового показника.
Вихователі та помічники вихователів дошкільного навчального закладу беруть активну участь в організації харчування дітей, формують у них культуру харчування та розуміння значення прийому їжі для нормального функціонування організму) формують стійкі культурно-гігієнічні навички.
Працівники дошкільного закладу суворо виконували рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), педагоги навчали дітей особистої гігієни в умовах карантину.
Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників
Згідно із Законом України “ Про охорону праці” у ЗДО здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки ,призначені відповідальні з питань охорони праці,затверджені відповідні інструкції. Робота з забезпечення безпеки життедіяльності учасників освітньо-виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.
За період роботи ЗДО у 2022-2023 р. , нещасних випадків з дітьми під час освітньо-виховного процесу і працівниками закладу на робочому місці не сталося.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці , збереження життя ,здоров’я дітей та працівників ,попередження травматизму.
Робота колективу закладу ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму, будується на Базовому компоненті дошкільної освіти , який спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.
У роботі з батьками колектив обрав основним напрямом роботи формування у дітей безпечної поведінки у довкіллі, а саме:
Ø інформували про створення максимально безпечних умов перебування дитини вдома, на відпочинку,
Ø знайомили батьків із роботою закладу з даного напряму,
Ø залучали батьків до освітньо-виховного процесу,
Ø вивчали та пропагували кращий досвід сімейного виховання.
Протипожежна безпека у ЗДО посідає важливе місце в організації всієї роботи охорони праці .Розроблено план евакуації дітей на випадок пожежі , призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожежі , тиждень пожежної безпеки згідно плану.
Охорона життя , збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей — важливе завдання дошкільного закладу. В закладі значна увага приділяється соціальному та правовому захисту дітей , а також створенню умов для фізичного, інтелектуального й духовного розвитку, майбутньої повноцінної життєдіяльності.
У дошкільному закладі також здійснюється соціальний захист працівників .Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір. Цей договір є нормативним актом , на підставі якого здійснюється регулювання соціально — економічних , виробничих і трудових відносин. Зобов’язання , передбачені колективним договором ,ретельно виконуються. На протязі 2022- 2023 н.р. вчасно виплачується заробітна плата ,педагоги отримують доплату за вислугу років , за престиж ,отримали грошову винагороду до Дня працівників освіти ,всі працівники отримали матеріальну допомогу на оздоровлення під час відпустки в повному обсязі.
Основними напрямками взаємодії з батьками у ЗДО «Вишенька» є :
просвіта батьків; фахове вдосконалення педагогів; методичний та психологічний супровід організації взаємодії вихователів з батьками та спільної діяльності батьків з дітьми.
Педагоги забезпечували освітні потреби кожної конкретної сім’ї, активізували та збагачували виховні вміння батьків, підтримували їх впевненість в особистих педагогічних можливостях, знайомили з кращим досвідом сімейного виховання з питань підготовки дітей до шкільного навчання. Проблемами, які потребують вирішення у роботі з батьками, виступають:
Ø систематичне обновлення власного сайту, завдяки якому, суб’єкти освітнього процесу зможуть обмінюватись досвідом, брати участь у різних проектах;
Ø підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків, формування у них відчуття соціальної і особистої відповідальності за повноцінний розвиток своїх дітей.
Я вдячна всім хто допомагає нам , створювати затишок та комфорт для дітей ,хто є небайдужим до наших проблем .
Наш колектив і надалі буде робити все що належить для забезпечення комфортних умов життя і виховання дітей , які відвідують садочок.